Vind hier het antwoord dat u zoekt!
Home » Veelgestelde vragen »

Veelgestelde vragen

Vallen wij onder de categorie 'groep'?
Uiteraard kunnen ook groepen, na overleg, bij ons terecht. Wij verzoeken u dit bij reservering direct aan te geven. Aan groepen kan een borgsom gevraagd worden. Deze borgsom wordt na afloop, na controle van de accommodatie, onder verrekening van eventueel gemaakte kosten, aan u gerestitueerd. Wanneer uw gezelschap in dezelfde leeftijdscategorie valt, valt u onder de categorie 'groep'. Verder kan de receptioniste bij incheck beoordelen of u tot een groep behoort.

Mag mijn huisdier mee op vakantie?
In een aantal accommodaties zijn huisdieren op aanvraag toegestaan, met een maximum van één huisdier per woning. De kosten hiervoor bedragen € 5,00 per nacht. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons callcenter via telefoonnummer: 0900-200 2002 (€ 0,20 cent per minuut).

Wanneer ontvangen wij de definitieve reserveringsbevestiging?
U ontvangt binnen 5 werkdagen na boekingsdatum uw definitieve reserveringsbevestiging per post of per e-mail.

Kunnen kinderartikelen bijgeboekt worden?
Het is mogelijk kinderartikelen bij te boeken.

Welke kinderartikelen zijn aanwezig in de accommodatie?
Op onze website vindt u bij ieder type woning een kopje 'kenmerken', hieronder staat of er kindermeubilair in de accommodatie aanwezig is.

Hoe laat moet ik mijn accommodatie verlaten?
Voor alle accommodaties geldt dat u deze om 10.00 uur dient te verlaten.

Hoe laat mag ik mijn accommodatie in?
Alle accommodaties zijn op de dag van aankomst vanaf 15.00 uur beschikbaar. Vanaf dit moment kunt u uw sleutel afhalen bij de receptie. U bent uiteraard al eerder welkom om u aan te melden en gebruik te maken van de overige faciliteiten op het park.

Zijn alle accommodaties gelegen aan het water?
Niet alle accommodaties zijn gelegen aan het water. De accommodaties-types: Buitenhuizen, Villa's en Hofstede kunnen gereserveerd worden aan het water, hiervoor worden voorkeurskosten à € 15,00 in rekening worden gebracht.

Is er een plattegrond van het park beschikbaar?
De parkplattegrond vindt u onder het kopje Plattegrond, of door hier te klikken.

Is het mogelijk mijn betaling bij aankomst te voldoen?
U dient vooraf zorg te dragen voor betaling. Wanneer u 'last minute' reserveert, dient u wel te betalen bij aankomst of u kunt het betaalbewijs bij de receptie tonen wanneer u de betaling reeds heeft voldaan . Een 'last minute' reservering wordt gemaakt binnen 5 dagen voor aankomst.

Welk soort koffiezetapparaat is er aanwezig in de accommodatie?
Al onze accommodaties zijn voorzien van een koffiezetapparaat met filter.

Is de accommodatie voorzien van een wasmachine?
Enkele accommodaties zijn voorzien van een wasmachine. Tijdens het reserveren is dit met voorkeur te boeken (zie voorkeurskosten).

Is de accommodatie voorzien van een oven?
Enkele accommodaties zijn voorzien van een oven. Tijdens het reserveren is dit met voorkeur te boeken (zie voorkeurskosten).

Is het gebruik van lakenpakketten inbegrepen in de basis huurprijs?
Het gebruik van lakenpakketten is niet inbegrepen in de huurprijs. Lakenpakketten worden separaat aan uw boeking toegevoegd. De kosten per lakenpakket bedragen € 8,50. De lakenpakketten liggen bij aankomst gereed in de door u gehuurde accommodatie. Bij het gebruik van een kinderbed dient u zelf zorg te dragen voor lakens.