Aankomst en vertrek

Algemeen

Je kunt je auto op de aangegeven parkeerplaatsen parkeren. Bij de villa’s en buitenhuizen kan je twee auto’s bij het vakantieverblijf parkeren.

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons heeft overgemaakt of dit direct gaat doen, moet je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor je gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.

Bezoekers

Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf bij het Service point te melden. Dagbezoekers kunnen hun auto op het algemene parkeerterrein parkeren. 

Toegang zwembad 

Alle gasten van Vakantiepark Aquadelta hebben tijdens hun verblijf op vertoon van de persoonlijke zwembad/animatiepas gratis toegang tot het zwembad. Deze pas ontvang je bij incheck.

Aankomst

Vanaf 16.00 uur ben je van harte welkom op ons park. Aanreizen kan zowel in het hoog- als laagseizoen op maandag tot 18.00 uur en op vrijdag tot 20.00 uur. Kom je op een andere dag of na sluitingstijd? Meld dit dan vooraf bij het Service point, via telefoonnummer 0031 (0)111 481 940.

Heb je een arrangement geboekt?

Op je aankomstdag ontvang je bij het Service point alle informatie over de inhoud van het arrangement. Als je arrangement op vrijdag of maandag begint, denk er dan aan om vóór 18.00 uur aan te reizen i.v.m. openingstijden van de horecagelegenheden.

Toegang park/vakantieverblijf

Gasten van Vakantiepark Aquadelta die een appartement of hotelkamer geboekt hebben, kunnen automatisch inchecken met hun thuisgestuurde deurcode. Gebruik de code om de deur van je appartement te openen. Als de deur opent, ben je automatisch ingecheckt en kan je direct van je vakantie gaan genieten.

Gasten van Vakantiepark Aquadelta die een bungalow, villa of buitenhuis geboekt hebben, kunnen binnen de openingstijden inchecken bij het Service point en ontvangen daar de sleutel van het vakantieverblijf en een slagboompas.

Bij verlies of diefstal van deurcodes, slagboompassen of sleutels verzoeken wij je onmiddellijk het Service point op de hoogte te stellen. Bewaar de slagboompas niet in de zon, op het dashboard van je auto of in nabijheid van luidsprekers, magneten of mobiele telefoons. 

WiFi code

Indien je vakantieverblijf beschikt over gratis WiFi, kan je de inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

Vertrek

Op de dag van vertrek dien je om uiterlijk 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten en de sleutel in te leveren op het Service point. Wanneer je vertrekt als het Service point gesloten is, deponeer dan de sleutel in de brievenbus in de deur van het Service point.

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,-/€ 115,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.